تجربه يادگيري زبان انگليسي را به اشتراك ميگذارم تجربه يادگيري زبان انگليسي را به اشتراك ميگذارم .

تجربه يادگيري زبان انگليسي را به اشتراك ميگذارم

سفيرمال: فروشگاه آنلاين كتاب زبان

اين روزها، با توجه به مشغله، ترافيك، آلودگي هوا و كمبود زمان بسياري از ما ترجيح مي‌دهيم تا خريدهايمان را آنلاين انجام دهيم و هر آنچه مي‌خواهيم را درب منزلمان با خيال راحت دريافت كنيم.

وقتي پاي درس و كتاب و آمادگي براي آزمون‌هاي بين‌المللي مثل آيلتس و تافل در ميان باشد يا حتي بخواهيم زبان‌هاي ديگر مثل آلماني، اسپانيايي يا تركي استانبولي و ... را فرا بگيريم ارزش زمان و استفاده از منابع صحيح و مناسب بيشتر و بيشتر مي‌شود. فروشگاه اينترنتي سفيرمال، فروشگاه عرضه كتاب‌هاي آموزش زبان انگليسي و ساير زبان‌ها و آزمون‌ها است كه خدماتي فراتر از فقط فروش كتاب به خريدارانش عرضه مي‌كند.

 انتظار شما از يك فروشگاه اينترنتي فروش و عرضه كتاب و محصولات فرهنگي چيست؟

تمام محصولات آموزشي مد نظر شما را داشته باشد.
تيم پشتيباني خريد قوي داشته باشد تا بتوان به راحتي سفارشات را پيگيري كرد.
ارسال سريع و به موقع و رايگان داشته باشد.
پشتيباني آموزشي دقيق و حرفه‌اي داشته باشد تا با توجه به نياز‌هاي شما بهترين كتاب را معرفي كند.
اطلاعات جامع و كاملي در مورد هر محصول نوشته شده باشد كه بتوان با مقايسه كتاب‌‌ها صحيح‌تر و درست‌ترين انتخاب را انجام داد.
سفيرمال، همان فروشگاه اينترنتي است كه تمام انتظارات شما و حتي بيشتر از آن را برآورده مي‌كند. فقط كافي است اراده كنيد تا يك زبان جديد مثل انگليسي، آلماني، تركي، اسپانيايي و ... را ياد بگيريد.

در سايت فروشگاه اينترنتي سفيرمال هر آنچه مورد نياز است از كتاب و سي دي و پادكست آموزشي گرفته تا كلاس خصوصي زبان براي شما فراهم شده است. كارشناسان آموزش سفيرمال به شما كمك مي‌كنند تا كتاب مناسب با سطح و نياز خود را تهيه كنيد و براي شما بر طبق زمان‌هاي آزادتان با بهترين مدرسان زبان‌هاي مختلف در تهران كلاس خصوصي هماهنگ مي‌كنند.

دسته بندي محصولات بر اساس رده سني، زبان مد نظر و يا مهارت‌هاي آزمون‌هاي بين المللي دسته بندي شده اند و شما مي توانيد با چند كليك ساده محصول مورد نظرتان را پيدا كرده و با استفاده از توضيحات محصولات، كتاب‌هاي مورد نظرتان را انتخاب نموده يا پس از مشورت با كارشناسان آموزش سفيرمال كتاب مورد نظرتان را انتخاب كنيد.

مزيت خريد كتاب زبان انگليسي از سفيرمال:

اگر مي‌خواهيد كتاب زبان انگليسي مناسب با سطح‌تان را بخريد فروشگاه اينترنتي سفيرمال دقيقا همان جايي است كه مي‌توانيد با اطمينان و پس از مشورت با كارشناسان اموزش  با تجربه خريد خود را انجام دهيد و سپس بسته به هدفتان از يادگيري زبان انگليسي، سن و سطح زبان‌تان تنها با چند كليك ساده به محصول مورد نظرتان برسيد.

اگر قصد داريد به صورت خودآموز زبان انگليسي‌تان را تقويت كنيد و روي مهارت‌هاي زباني‌تان كار كنيد هم مي‌توانيد قبل از خريد پكيج خودخوان مد نظرتان از تعيين سطح رايگان و مشاوره آموزشي سفيرمال استفاده نماييد. يكي از مهم‌ترين مزاياي خريد كتاب خودآموز از سفيرمال اين است كه تمام پك‌هاي خودآموز به همراه برنامه درسي و پشتيباني آموزشي رايگان خدمت شما ارسال خواهند شد و شما مي‌توانيد با يك برنامه‌ريزي دقيق و با همراهي معلمان با سابقه به اهدافتان برسيد.

اگر هدف شما از يادگيري زبان انگليسي، شركت در آزمون‌هاي بين‌المللي آيلتس، تافل، دولينگو يا PTE است هم مي‌توانيد پس از تعيين سطح و دريافت مشاوره آموزشي در كلاس‌هاي خصوصي آمادگي هر آزمون شركت نموده و با استفاده از تجربيات مدرسان سفيرمال خود را براي كسب نمره دلخواه در آزمون مورد نظرتان آماده نماييد.

هدف شما يادگيري زباني ديگر است؟

اصلا نگران نباشيد. در فروشگاه اينترنتي سفيرمال شما مي‌توانيد نه تنها كتاب مورد نظرتان براي يادگيري يك زبان ديگر را تهيه نماييد بلكه كتاب داستان انگليسي، رمان، پادكست و هرآنچه براي يادگيري نياز است را نيز يكجا خريداري نماييد. براي يادگيري هر زبان جديد شما بايد تا مي‌توانيد خود را در معرض آن زبان قرار دهيد بنابراين بهتر است با استفاده از كتابها و فايل هاي صوتي مناسب سطحتان، بهتر و راحت تر صحبت كنيد.

از جمله مزيت هاي ديگر فروشگاه سفيرمال آزمون جامع مناسب هر سطح است كه شما مي‌توانيد براحتي و با پاسخ دادن به مجموعه اي از سوالات استاندارد سطح دقيق زبان انگليسي خود را بسنجيد. همچنين اگر بخواهيد در مورد موضوعي خاص مثل انگليسي تجاري، آيلتس، مهارت‌هاي ترجمه و... اطلاعات تكميلي كسب كنيد وبينارهاي گوناگوني با موضوعات مختلف و با كمك بهترين و با تجربه‌ترين اساتيد هر حوزه براي شما در سايت سفير مال تعريف شده است.

ديگر نگران از دست دادن زمان، انتخاب منابع نادرست و مسائلي از اين دست نباشيد. هر آنچه مورد نياز شماست و حتي بيشتر در فروشگاه اينترنتي سفيرمال براي شما فراهم شده است.

منبع: سفيرمال فروشگاه آنلاين كتاب زبان


برچسب: آموزش آنلاين زبان انگليسي، يادگيري آنلاين زبان، آموزش زبان با مدرك، يادگيري زبان انگليسي مدرك،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۲۶:۲۶ توسط:اميرعلي موضوع: نظرات (0)