تجربه یادگیری زبان انگلیسی را به اشتراک میگذارم تجربه یادگیری زبان انگلیسی را به اشتراک میگذارم .

تجربه یادگیری زبان انگلیسی را به اشتراک میگذارم

کتاب Oxford Word Skills

کتاب های Oxford Word Skills یکی از بهترین و پرفروش ترین مجموعه هایی است که تاکنون برای تقویت و افزایش دایره واژگان افرادی که در حال یادگیری زبان انگلیسی هستند، چاپ شده است.
این کتاب ها در سه سطح Basic ،Intermediate و Advanced توسط انتشارات oxford منتشر شده اند.

هر یک از سطح‌های کتاب های اکسفورد ورد اسکیلز، شامل یک کتاب و یک نرم‌افزار بهمراه سی دی است در هر سطح، هشتاد درس در نظر گرفته شده است که زبان‌آموز را از سطح مقدماتی تا پیشرفته هدایت می‌کند.

درس‌های کتاب اکسفورد ورد اسکیلز جذاب و سرگرم ‌کننده هستند و اشتیاق یادگیری را در مخاطب بالا می برد.

مهارت‌های هجی کردن لغت آکسفورد، کلمات، عبارات و دانش آموزان دستور زبان را برای گوش دادن، صحبت کردن، خواندن، خواندن و نوشتن با اطمینان در طیف وسیعی از موضوعات و موقعیت‌ های روزمره مورد استفاده قرار می‌دهد.

واحدها ساده و واضح هستند. هر یک از آن‌ها مشخص می‌کند که من می‌توانم … هدف یادگیری را درک کنم تا دانش آموزان بتوانند دقیقا ً آن چه را که می‌توانند انجام دهند و چرا.

با بیش از ۲۰۰۰ کلمه کلیدی در هر سطح و فرصت‌های بسیاری برای تمرین، دانش آموزان می‌توانند کلماتی را که نیاز دارند پوشش دهند - از جمله موضوعات امتحان معمولی.

این برای استفاده در داخل یا خارج از کلاس ایده‌آل است. هر واحد ، تنها مقدار صحیح دایره لغات را برای دانش آموزان معرفی می‌کند تا یاد بگیرند و در یک جلسه یاد بگیرند و کلمات جدید را با استفاده از شرایط و شرایط زندگی واقعی توضیح دهند .

استفاده آسان : فضاهایی برای نوشتن در پاسخ‌ها به همراه کارت برای دانش آموزان برای پوشش و بررسی آن‌ها وجود دارد که واژگان جدید را آموخته‌اند .

واحدهای مرور منظم به دانش آموزان اجازه می‌دهند تا پیشرفت خود را بررسی کرده و حافظه بلند مدت خود را امتحان کنند .

کوتاه ؟ شما می‌توانید از مهارت‌های لغت آکسفورد برای ۲۰ یا ۳۰ دقیقه درس استفاده کنید . توضیحات کوتاه و فعالیت‌های سریع تمرین به معنای آماده‌سازی حداقلی هستند.

  • ۲۰۰۰ کلمه در هر سطح معنا و نحوه کار کلمات در زمینه
  • می ‌توان به هر واحد نشان داد تا دانش آموزان بتوانند اهداف یادگیری را
  • بصورت کامل تلفیق کرده و مدل تلفظ را برای هر یک از واژگان بررسی کنند
  • واحدهای بازبینی منظم که دانش آموزان بتوانند پیشرفت را بررسی کنند

هر کتاب از این مجموعه دارای 80 درس است و در هر درس که در مورد یک موضوع خاص است تعدادی کلمه آموزش داده می شود. به طور کلی هر کتاب بیش از 2000 لغت و عبارت را آموزش می دهد.

در هر درس تمرین هایی نیز برای تسلط بیشتر زبان آموزان ارائه شده است که پاسخ آنها در انتهای کتاب قرار داده شده است. در کنار فایل کتاب های اصلی، نرم افزار هر کتاب نیز برای دانلود قرار داده شده است.

 

دانلود فایل pdf کتاب مقدماتی Oxford Word Skills 
دانلود نرم افزار این کتاب – CD-ROM 

 

 

دانلود فایل pdf کتاب متوسط Oxford Word Skills 
دانلود نرم افزار این کتاب – CD-ROM 

 

 

دانلود فایل کتاب پیشرفته Oxford Word Skills 
دانلود نرم افزار این کتاب – CD-ROM 


برچسب: دانلود کتاب Oxford Word Skills، دانلود ترجمه فارسی کتاب oxford word skills، دانلود فایل صوتی کتاب oxford word skills advanced، نحوه مطالعه کتاب oxford word skills، جواب تمرین های کتاب oxford word skills، دانلود کتاب oxford word skills برای اندروید، دانلود فایل صوتی کتاب ورد اسکیلز، دانلود فایل صوتی کتاب oxford word skills intermediate، دانلود فایل صوتی oxford word skills advanced، نحوه مطالعه کتاب oxford word skills،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۲۹:۴۹ توسط:امیرعلی موضوع: نظرات (0)